Canada flag

🕓

Jared Dudley In News: The Most Popular Tweets | Canada

Voici, dans le désordre, quelques joueurs ainsi que leur âge. Joakim Noah - 34 ans Tyreke Evans - 29 ans Andre Iguodala - 35 ans Michael Beasley - 30 ans Carmelo Anthony - 34 ans (35 dans 10 jours) Jared Dudley - 33 ans Marc Gasol - 34 ans Dwight Howard - 33 ans #TTFacts.

Jared Dudley Twitter

Jared Dudley Photo

Jared Dudley Top Tweets On Twitter

yo why’d they give me jared dudley that’s not cool man.

Whoever made this must really hate us niggas born in July. Jared Dudley? Bitch we DEAD dead lmao.

@AlbinoRhino2515 Jared Dudley the guy who was talking shit on Ben Simmons (he’s ass).

Literally everyone on this list has the potential to drop 50 EXCEPT Jared Dudley this some bullshit.

Jared Dudley gonna need to have the game of his life. 🤦🏻‍♂️.

Khalas gameover Jared Just give my body to science.

@AMRJ1k Damn “ride” 😂 you wild bruh but aye I’m really just mad cause I got Jared Dudley 💀💀.

I’m supposed to trust Jared Dudley with my life maaan 💀.

jared dudley gon have me in a casket before the game is even played.

dog i would die this nigga jared dudley ain’t gone do shit for me 😂😂😂.

Jared Dudley will not play in the NBA much less Brooklyn..

@RODDY__ROD Nigga I got Jared Dudley and he not even touching double digits 🤦🏾‍♂️😂😂.

My wife, daughter, and I are safe, but our second child is due in July. I think we’ll opt for a June C-section rather than take our chances with Jared Dudley..

Might as well kill myself. I wouldn’t trust Jared Dudley to score an open layup never mind give me 50.

@GodEclipze @BasedGoddGod Jared Dudley lou williamss and whoever that December guy is.

Twitter is weird today first Tila Tequila was trending, then Sasha Obama, now Jared Dudley wtf is going on..

@dagotron February, March and December, and I’m crying about Jared Dudley even being on here.

Someone really hates July. Has Jared Dudley even scored 50 points total the entire year?.

Lmao I’m dead. Jared Dudley might not even get me 5 points..

@Jo_GotGame Jared Dudley gosh I might as well suit up and take matters in my own hands.

Jared Dudley not getting 50 seconds in my game tf outta here 🗑.

I thought it’d be tough to have Jared Dudley, but I’d rather have him than Ben Simmons.

It’s so funny to me when Nets fans are predicting what the roster will look like next season 95% are sneaking in Jared Dudley as a player off the bench. Lmfaooo no chance in hell is he back lmaooooo.

@_RockettScience Ayooo they set July up. Jared Dudley tho 😂😂😂😂😂.

Voici, dans le désordre, quelques joueurs ainsi que leur âge. Joakim Noah - 34 ans Tyreke Evans - 29 ans Andre Iguodala - 35 ans Michael Beasley - 30 ans Carmelo Anthony - 34 ans (35 dans 10 jours) Jared Dudley - 33 ans Marc Gasol - 34 ans Dwight Howard - 33 ans #TTFacts.

Canada Twitter Trends Now