Azpi

Azpi Twitter Trend : The Most Popular Tweets | India

Fred has literally pushed Azpi into What’s the point in VAR when the people using it don’t have a brain 😂

Azpi Photo

Azpi on Twitter

Mazen ()

@ChessyHour Kepa Azpi Zouma Rudiger James Jorginho Kovacic Alonso Willian Abraham Mount

George Forrester ()

What have Zouma & Tomori done to sit on the bench for Rudiger? Why are we persisting with Azpi at LB when we are conceding 2 every game and he kills the left side offensively? Why are we bothering with Pedro, surely better off bringing in Mount/Barkley/another ST? @ChessyHour

KanteNation ()

The Zouma disallowed goal is even worse. I clearly saw Azpi being pushed by Fred but the VAR thinks Williams who had completely missed the ball and fell was at the disadvantage

Jack Robinson ()

Those goals were rightly disqualified. Azpi’s own is maybe debatable but the offside is as clear as day. It’s the rules.

Sam💫 ()

A bit late but here are my player ratings. Willy: 4/10 Azpi: 4/10 Rudiger: 5/10 Christensen: 5/10 Reece: 6/10 Jorginho: Kovacic: Kante: N/A Somalian 3/10 Bumshuayi: 0/10 Road Runner: 5/10 Subs: Giroud - , Mount - 7/10, Zouma - 6/10.

Justinus Lhaksana ()

Azpi ga jatuh tp ke depan dan otomatis tangan maju berkat dorongan, kan dah gw jelaskan

Mohamad fuad ()

Koq gue ngeles? Lu tadi bilang pendapat lu atas video yg lu pendapat gue? Itu bisa jadi bukan dorongan dengan power, Azpi juga gak segampang itu jatuh, bisa jadi dia jatuh dengan niat mengganggu Brandon.

Justinus Lhaksana ()

Yg penting dorongan ada niat atau ga. Kl kasus 2 org saling dorong beda. Ini jelas di dorong dr beakang, yah bukan salah Azpi lah.

Mohamad fuad ()

Bapak tau darimana Azpi gak ada niat? Pesepakbola pro itu coach, full of intrigue 😀😀

Justinus Lhaksana ()

Tidak ada niat dr Azpi utk dorong krn jarak mrk cukup jauh, beda kl Azpi di dorong duluan. Wasit hrsnya liat asal atau penyebab Azpi dorong, bukn cuman dorongannya aja. Tp wasit kmrn emang dagelan

Justinus Lhaksana ()

Tar, udah cek video, kita bahas dorong an Fred, cukup kuat utk membuat Azpi ke depan ke arah Brandon sehingga tangannya otomatis ke depan, dan krn ada brandon dia lakukan dorongan iya. Tp jelas dorongan Fred membuat dia out of balance. Cek lagi deh, sangat jelas kok

Mohamad fuad ()

Sekuat apa dorongan Fred sampe Azpi bisa jatuhin Williams? Dan posisi Williams itu buat menghalau bola, hampir sama saat tendangan CR7 ke gawang Milan, bek Milan membelakangi gawang tapi tetep Penalti. Karena ada keuntungan untuk team yg menyerang.

Hizbi Zain ()

@CoachJustinL ini gua setuju, gua coba nonton lagi di mola. Cuma wasit VAR lihat cuma dorongan azpi ke brandon

Justinus Lhaksana ()

Azpi dorong krn dia di dorong Fred. Kl dia ga dorong Brandon dia akan nabrak Brandon, jd dia taro tangan di depannya, gerakan natural kl kita kena dorong dr belakang. Cek lg deh videonya

Mohamad fuad ()

Gimana bisa sah, Azpi dorong Brandon yg punya peluang buat menghalau bola.

Justinus Lhaksana ()

Gol pertama Celsi itu sah krn Azpi di dorong dr belakang ama Fred. Kl skor 1-1 mungkin beda lg ceritanya. Bukan salah VAR, wasit inggris aja dagelan

J ()

I’m crying Fred really pushed Azpi into Williams that led to Chelsea’s goal being chalked off 💀

♚ Kris ☆♚ 🇮🇳 ()

Where was this energy when Jorginho should have been off? When Tammy was offside for Azpi goal or when Luiz shouldn’t have been off?

Tass ()

@LikeMata Seemed like Azpi pushed Williams on his own but Azpi got pushed by Fred, who started the whole sequence

Abah mung🤷🏻‍♂️ ()

@Ari78999 i guess you didnt watch the game? 😌 gi watch highlights then look at azpi’s hands. For giroud, aaa you need to study what offside is first(?)

Sølve Sanden Espedal ()

@JHaversen 2. Azpi river Fred først(blir aldri blåst frispark på slikt) Fred svarer med å gi en liten dytt i siden(blir nesten aldri blåst frispark på slikt) Azpi svarer med å dytte Williams med to strake hender i ryggen som gjør slikt at Williams ikke får headet ballen frispark

Alex Howroyd ()

@OllieGlanvill Without that push from Fred, Azpi doesn’t even go into Williams, it’s even more blatant in real speed too

Sk ()

Why was Fred pushing Azpi to push Williams not a foul in the first place tho?

Jon Romuld Håversen ()

Kjappe tanker på tampen av dagen. 1. Maguire burde blitt utvist for spark - det han gjør er helt bevisst. 2. At Chelsea skal bli straffet for at Fred dytter Azpi inn i Williams er uforståelig. Zouma sitt mål burde blitt stående. Alt i alt er Man Utd veldig heldige i #2pl

Livs ()

Clear offside. BUT, a clear red card for Harry Maguire and a clear push on Azpi. Football in 2020 ladies and gentlemen 👍🏼

FutbolChelsea ()

- Willian booked even though he was fouled. - Zouma yellow carded for no reason. - Maguire not sent off for violent conduct. - Zouma goal disallowed despite Fred pushing Azpi. F*ck Anthony Taylor. F*ck VAR.

Musa ()

Fred pushes Azpi hence why he pushes Brandon. Batshuayi gets kicked in the balls but no red. VAR is destroying the beautiful game

Azpi Photo

True Blues ()

Chelsea 0-2 Man Utd Thoughts: + Team worked hard + Azpi and Kova standout - Injury fc - VAR is shit #CHEMUN

Justinus Lhaksana ()

Wasit inggris berulah lg, Azpi di dorong ama Fred jd dia dorong pemain emyu yg di depannya, kl ga dia nabrak jatuh, murni goal itu mah

Tass ()

Fred has literally pushed Azpi into What’s the point in VAR when the people using it don’t have a brain 😂

☚ Hanuman Flag Placed DCP North West ☛
India Twitter Trends Now