Spain flag

🕓

Efes está en tendencia en Twitter - Los tweets más populares | Spain

Fenerbahçe-Anadolu Efes maçında ‘İmamoğlu’ rüzgarı.

Efes Twitter

Efes Foto

Efes - Las mejores reacciones de Twitter

Bu sefer olmadı. Biz kazanamadık ama Efes hakkı ve çok güzel bir oyun ile kazandı. Tebrikler Efes. İnşallah kupayı getirirsin 👏👏👏💛.

Fenerbahçe-Anadolu Efes maçında ‘İmamoğlu’ rüzgarı.

Efes Foto

Selcuk - Efes - Meryem Ana - Sirince 🚁/ Turkey Aerial View Drone 😍 By Isa Turan.

Fenerbahçe-Anadolu Efes maçında ‘İmamoğlu’ rüzgarı.

Efes Foto

Adamlar kaçgündür öyle algı yapıp ortamı geriyolar ki hatta yok hakem hatası olmasa tebrik ederiz falan gibi bir de Adalet bekçisi oluyolar. Ama İspanya da yabancı bir hakemle 20 sayı fark yiyerek yenildikleri i tebrik etmiyorlar. Yani kısaca hayatları yalan dolan.

@Psycho_Basgan @salcareyiz Aynen inşallah Efes alırsa hocadan yana kazaniriz en azindan ;).

@BurhanKuzu @AnadoluEfesSK Hocam Ramazan ayındayız Efes nedır lütfen reklam yapmayın insanları bu mübarek Aziz ayda günaha sokmayın.

@1907__tuna Tabi ki senin fanitikligini görünce babamı hatirlatiyorsun ve hoşuma gidiyor. Iyi ki fener ve iyi ki fenerbahçe taraftarı bir gs olarak çok beğeniyorum. Ama basketbolda ezelden beri Efes liyim yanlış.

Anadolu Efes çok sayı fark atmış ya Fener’e ne olmuş öyle her neyse kaza diyelim bu sene zaten çıkabilecek en zor takım geldi.

Biz alamazsak Efes alsın kupayı diyecek kadar romantik olamıyorum ben. Valla bu fanatiklik ise ben fanatiğim arkadaş. 💛💙.

Şimdi kupa zamanı... Tebrikler Anadolu #F4Glory #anadoluefes.

Efes Foto

Efes bizden daha yoğun oynadı sezonu, hedefine daha zorlu yoldan ulaştı. Ama ligde bir maç Buğrahan sürükledi Sertaç işi yürüttü Metecan çift pozisyon dinlendirdi ana çekirdek fikstür yüzünden hem maç temposu kaybetmedi hem de dinlene dinlene oynadı formunu korudu..

yalnız ligdeki Efes ile oynayacağımız final serisini çok merak ediyorum ya. Obradovic o güne kadar analarından emdikleri sütü burunlarından getirecek oyuncuların. 4 maç üzerinden bizi yenemezler..

Final Four’da Feneri eleyerek finale yükselen Anadolu Efes’in final maçına dev ekran istiyoruz :)) @eskisehirbb #F4Glory.

Efes yırtınıyor, Larkin coşuyor, fark hala sadece 5 sayı... Fenerbahçe alır bu maçı....

Anadolu Efes’ten larkini çıkar geriye hiç bir şey kalmaz Allah’ın belası 🤬.

Todo lo que no sea ver a los mermaos de Fener en la final es progreso para la humanidad, así que aquí con Efes desde chiquititos..

Hemen bu işe el atıyorum başka türlü olmayacak yoksa bizim için saldır efes.

Efes Foto

Son 15 gün İstanbul’da konaklayan bir Kanadalı, Türkiye’nin en çok taraftarı olan kulüplerini Başakşehir ve Anadolu Efes sanıyor olabilir..

İlk 5 dakika geride kaldı. Anadolu Efes, Fenerbahçe karşısında 15-12 önde..

Bu cuma akşamı kızlar ikiye ayrılacak: Hercai izleyenler ve Fener- Efes(❤) maçını izleyenler. İkinci kısımda olmaktan gurur duyacağım..

Geri dondüm fenerbahçe beko - anadolu efes full hd canlı yayın olacaktır bilgineze.

@erginataman Buraya gelerek zaten zoru basardi bize basketbolu sevdiren Efes Pilsen, fenerbahceliyim Ama sakatlardan oturu efes favori bana gore, sonucta 1 Türk takimi finalde, umarim hocam kupa Turkiye ye gelir, kimin getirdigi onemli degil 👏👏👏.

bu eşleşmeyi öğrendiğim günden beri efes kazanacak gibi ama temenni değil yani obra kazansa da sikimde değil.

bakıyorum da herkes basketbol uzmanı anadolu efes fanı kesilmiş devam devam süper.

Spain Principales Tendencias