#2022kpssiptaledilsin Twitter Trendleri: En İyi Tweetler Turkey

#2022kpssiptaledilsin Twitter

Bir gencin hayatıyla, geleceğiyle, oynamak bu kadar basit olmamalıydı! #2022kpssiptaledilsin.

Sayın Cumhurbaşkanım @RTErdogan geçen sınavdaki mağduriyetimizi siz düzeltmeye çalıştıniz lakin Osym yine halledemedi. Benzer iddaalar bulunmakta. Lütfen sesimizi bir kere daha duyun. En azindan bir açıklama yapsınlar. #kpss2022iptaledilsin #2022kpssiptaledilsin.

Şu an devlet kurumunda çalışanların çoğu feto veya siyasi parti torpili ile girenler. Jelatin vs diye saçma sapan şeylere takılmak yerine her ay çatır çutur maaş yiyenlere de itiraz edin #2022kpssiptaledilsin.

🍒Rekomendasi Wallpaper dinding aesthetic 3d motif gambar wallfoam Dekorasi Kamar murah 70x77cm / wallpaper motif kayu, dengan potongan 67%! Rekomendasi banget agar ruangan bunda bunda lebih cantik dan bersih juga aesthetic👌 #2022kpssiptaledilsin 👉.

#2022kpssiptaledilsin Fotoğraf,#2022kpssiptaledilsin Fotoğraf by ᕕCUMASAYAᕗ,ᕕCUMASAYAᕗ on twitter tweets #2022kpssiptaledilsin Fotoğraf

2012 pmyo da gözümün önünde torpilleri geçirdiler. 2018 astsubaylikta kısa kızların ayağını kaldırdı kaldırdı boydan geçirdiler. 2018 ptt sınavında biz sınava girmeden bi akrabam yerleşti bile ptt ye. Jelatinmiş pehhh onlar böyle şeylerle uğraşmiyor bile #2022kpssiptaledilsin.

Herşeyi unutun tek gerçek bu şuan yayalım cidden en önemlisi bu #2022kpssiptaledilsin.

Artık sınava liyakatli girenlere ayrı kontenjan versinler de bizim de yakamizi bıraksınlar o derece delirdim oyuncak mı bu yorulduk #2022kpssiptaledilsin.

G
G

Olmayan hile hurda kalmayan sınav iptal olmazsa haksızlık olur, açılmış poşetler, takılmamış saatler, kalem oynatmadan çözülen mat soruları, x yayınevi soruları... #2022kpssiptaledilsin.

Üstümüzü sanki biz soruları çalmışız gibi arayan #ösym bizde POŞETSİZ KİTAPÇIK kabul etmiyoruz !!! @RTErdogan #2022kpssiptaledilsin.

Madem iptali gerektircek bi durum yok çıkın onu söyleyin, sizin suskunluğunuz bizim haklılığımızı ispatlıyo zaten #2022kpssiptaledilsin.

Bu kadarı da fazla ama emeğimizin karşılığı bu mu olacaktı? Bir hafta sonra gireceğimiz alan sınavına çalışmamız gerekirken sesimizi duyurmaya çalışıyoruz. Gerçekten yazı #2022kpssiptaledilsin.

#2022kpssiptaledilsin Fotoğraf,#2022kpssiptaledilsin Fotoğraf by Elif Turan,Elif Turan on twitter tweets #2022kpssiptaledilsin Fotoğraf

Salih hocamız tarihin tozlu sayfalarına imzasını atmıştır #2022kpssiptaledilsin.

#2022kpssiptaledilsin Yıldım artık ulan. Öabt çalışıyoruz heves bırakmadınız. İptal olsa elinize ne geçecek? Sınavda diyelim kopya veya başka bir şey var bunu açık açık mı yaparlar? Poşeti yırtılan o an niye söylememiş şimdi ortalığı karıştırıyor?.

Koskoca bir yıl emek verdiğimiz sınavda bir elektronik saat bile yoktu. Güvenilirliğiniz orada bitti zaten. Hadi bizim sınıfta bir sorun olmadı ya diğer sınıflarda neler döndü? #2022kpssiptaledilsin.

1) Emek daha ne kadar ucuzlaşabilir? 2) Birilerinin emeklerini çalarak bir yerlere gelenlerin vicdanı nasıl rahat olabilir? Gerçekten bu iki sorunun cevabını çok merak ediyorum #osym #2022kpssiptaledilsin.

Kurallar bize gelirken bu kadar katı iken bir önceki sınavda kararan cam uzak gözlüğüm dakikalarca kontrol edilmiş iken siz neden hala bir açıklama yapmıyorsunuz @OSYMbaskanligi #2022kpssiptaledilsin #kpss2022iptaledilsin.

2013 KPSS için 9 yıl sonra 21 kişi gözaltına alınmış.Çoğu 9 yıldır üşünsenize kaç kişinin mağdur olduğunu.Çıkıp araştırdık bunların hepsi uydurma deseler 10 yıl sonra her şey değiş bakın. #2022kpssiptaledilsin.

Ece
Ece

Yapılan sınav incelensin alan ve öabt ileri tarihe ertelnsin bu stresle bu güvensizlikle sınava nasıl gireceğiz,tekrar yapayım diyorum acaba sorular çalınmış olabılır mi birsey var mı bir nete bakayım bu suyu kim bulandirdiysa bulun alan ve öabt yi erteleyin #2022kpssiptaledilsin.

@emine_urek Katılıyorum, suça ortak olup bastırmak için troll ordusu gibi sağa sola saldırıyorlar ama gerçeklerin ortaya çıkmak gibi bir huyu var #kpss2022iptaledilsin #2022kpssiptaledilsin.

Açıklama yapmak için ne bekleniyor anlamadım. Üstü kapatılamaz böyle ciddi konunun jelatinsiz kitapçık ne demek? O kitapçık kimlerin elinden geçti kim bilir? Susmayalım! Sesimizi duyun! #2022kpssiptaledilsin.

2019dan bu yana yaşananları ilerde torunlarıma anlatsam ya moruk sallama artık yeter aq dicekler #kpss2022denetlensin #2022kpssiptaledilsin.

Neden kimse sesimizi duymuyor ilk sinavdan bir kac saat sonra aciklama yapan osym neden bir haftadir susuyor #2022kpssiptaledilsin #kpss2022denetlensin.

Ali
Ali

Çıkın bizlere posetsiz sınav kitapçıklarını bir açıklayın ilk sinavda bu kadar açık şaibe yoktu iptal ettiniz kimler için o sınavi iptal ettiniz bu sınavda atamaları ellerine vermediginiz kalmış zaten #2022kpssiptaledilsin.

Bu verilen büyük bir psikolojik savaş ta aynı zamanda çünkü tepkisiz ve sorgulama yetisi çürümüş kişilerin çoğunluk olduğu bir toplumda sorgulayıp hakkını aramak kadar zor bir durum yoktur bence ama haklıyız :) #2022kpssiptaledilsin.

Gerizekalılar madem jelatinsiz kitapçık geldi niye günlerce beklediniz? Ne hikmetse birden fazla şehirde onlarca jelatinsiz kitapçı geliyor bir de. lan aptal mısınız jelatini çıkarıp soru çalacak adam dikkat çekmemek için bir kitapçıkla halletmez mi bu işi? #2022kpssiptaledilsin.

Benim sınava girdiğim sınıftada gözetmenler kendi aralarında konuştular sınav başlamadan. Kitapçıklardan bir tanesi açıkmış dediler. Onlarda şaşırdılar. Her ilin valiliğine geliyor sorular önce. #2022kpssiptaledilsin.

Ali
Ali

Bugün bir açıklama yapmaktan aciz kalabilenler sınav sonuçlarını erken aciklayacaklarmış tebrik ederiz emeği geçenleri #2022kpssiptaledilsin.

Bunca emeğe yazık, senelerdir kurulan hayallere yazı birde ülkenin şu haline yazık. #2022kpssiptaledilsin.

#kpss2022iptaledilsin Çok uğraştık ama değdi demek istiyorum geriye dönüp bakınca #2022kpssiptaledilsin.

Saatsiz, kamerasız sınav salonları, poşetsiz kitapçıklar. Neler neler oluyor. Birilerine al kamera yok, optiğe cevaplı kitapçığı geçir denmiş gibi sanırım. Ama kimlere ¿ #2022kpssiptaledilsin.

Turkey En Popüler Eğilimler
  • Emine Erdoğan
  • Empati
  • #engüzeli
  • #ErdoğanSoyluADAM
  • Falcao
  • Fatih Tezcan
  • fernando muslera
  • #GeceyeBirPALAVRAbırAK