Turkey flag

🕓

#Aşk1GüneSığmaz Twitter Trendleri - En İyi Tweetler | Turkey

Çekmeköye olan aşkımız 1 güne sığmaz! #Aşk1GüneSığmaz.

#Aşk1GüneSığmaz Twitter

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

#Aşk1GüneSığmaz - Twitter'da en iyi Tweetler

Yüreğiniz sevgiyi, vicdanı, merhameti barındırıyorsa, Gözleriniz güzel bakabiliyorsa dünyaya, Bir de başınızı koyabileceğiniz bir çift omuz varsa, Aşkın en güzelini, en kıymetlisini yaşı #14şubatsevgililergünü kutlu #ask1guenesığmaz.

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

#Aşk1GüneSığmaz Adam aşkı doblaya sığdırmış 🤣🤣. Birileri yine çıtayı nirvanaya mı dikmiş beyler .. 🤣🤣🤣.

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

Pür dikkat #Aşk1GüneSığmaz #EğerBilmiyorsanAnlatamam.

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

#14şubatsevgililergünü #Aşk1GüneSığmaz Aşığım Sana 🇹🇷❤.

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

#Aşk1GüneSığmaz Aşk; Sandığın kadar değil, yandığın kadardı💙❤️ #Mevlana.

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

Bence bekarlık sultanlıktır sizce? #14şubatsevgililergünü #Aşk1GüneSığmaz.

Çiçekçi, kuyumcu esnaf kardeşlerimin günü kutlu olsun #Aşk1GüneSığmaz #14ŞubatSevgililerGünü.

#Aşk1GüneSığmaz benim #14subatsevgililergunu /m hayatımda doğru insanı bulduğum gün olucak inş😍😍😍.

Sonuna kadar katıldığım bir tag saçma sapan gösterişlerinizle ve instagrama özel hayatlarınızla yok mu olsanız? #Aşk1GüneSığmaz.

#Aşk1GüneSığmaz aşkı 1 yatağa sığdıran sizler 1 güne de sigdirirsiniz 😏.

Gönül isterdi ki çağrılarımıza çağrı atılsın. Gönül isterdi ki sevdiğimiz arasın ama nerdeeeee 😂 #14şubatsevgililergünü #Aşk1GüneSığmaz.

#Aşk1GüneSığmaz Obakımdan hergûn evde kutluyorum Aşkın 😂🤣😂🤣😂.

Babam bugün “sevginin günü mü olurmuş” dedi. Annemse “sevene ve sevilene hergün sevgililer günü” dedi Ama babam gizlinden akşama restoranda masa ayarlamış, annem de babamın en sevdiği yemeyi yapmış. Ne mutlu aşkı ebeveynlerinden öğrenenlere #Aşk1GüneSığmaz.

Aşkı da yalnızlığı da bir güne sığdıramam. demiş Yıldız Tilbe👍 #Aşk1GüneSığmaz.

#Aşk1GüneSığmaz ben yeri geliyo 1 rüyaya bile sığdırıyorum valla. O sizin sorununuz.😁.

Çok şey var anlatacak. Bir sen anlarsın ama bir sana #Aşk1GüneSığmaz.

#Aşk1GüneSığmaz sevgilisini sadece böyle günlerde özel hissettiren çiftler 👎🏼.

Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması, kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır. 😁😁 #Perşembe #Aşk1GüneSığmaz.

Bugünün tek özelliği çiçekçilerin para kazanacak olması. #Aşk1GüneSığmaz.

Sevgi Neydi ? Emekti. Emek Verilen Herşey de zaten Güzeldi. #Aşk1GüneSığmaz.

Sevgimi bir güne sığdırıp beklentiler içinde olacak kadar APTAL bi kadın değ herkesleşen bi gün benim için özel bi gün onunla yıl dönemlerimiZ, doğum günlerimiz özel ve anlamlıdı 😍 #Aşk1GüneSığmaz.

Oğlumun iki yıl önce ki çizimi #Aşk1GüneSığmaz ATAM💕.

#Aşk1GüneSığmaz Fotoğraf

#Aşk1GüneSığmaz Sevmeyi unutmuşsunuz kardeşler yalan her şey gibi aşklarınız da. / Behçet Aysan.

Çekmeköye olan aşkımız 1 güne sığmaz! #Aşk1GüneSığmaz.

Çekmeköye olan aşkımız 1 güne sığmaz! #Aşk1GüneSığmaz #14şubatsevgililergünü.

Turkey En Popüler Eğilimler