Turkey flag

🕓

Barış Özcan Twitter Trendleri - En İyi Tweetler | Turkey

Böyle herifleri görünce senin kıymetini daha iyi anlıyoruz Reis 👍 Barış Özcan Adam gerisi yalan #DeliMiNeSanaYakışmadı.

Barış Özcan Twitter

Barış Özcan Fotoğraf

Barış Özcan - Twitter'da en iyi Tweetler

İlk defa adını duyduğum bu şahsın milyon kişi takip ediyormuş merak edip baktım, anladım ki merak edip bakılacak gibi bile değ barış özcan gibi kaliteli YouTuberler yerine böyle zırtapozları takip etmeye devam edin. Siz ben almiyim #DeliMİNeSanaYakısmadı.

#DeliMiNeSanaYakışmadı Barış Özcan : Bilgi vereyim, ufuk açayım, pes etmemeyi öğreteyim (3,2 milyon abone) Deli Mi Ne : Tişörte Fuck Off yazam, ülkenin itibarının amına koyam, orospu çocukluğu yapam (4,5 milyon abone) #10MilyonTLCezaVerilsin.

Barış Özcan Fotoğraf

Yine bir balon edilen youtuber sorunsalı... Neden kendilerine biraz ilgi gösterildiğinde saçma sapan hareket sergiliyor bu tür insanlar not:barış özcan adamdır #DeliMiNeSanaYakışmadı.

Barış Özcan Fotoğraf

#DeliMiNeSanaYakışmadı Barış Özcan : Bilgi vereyim,ufuk açayım,pes etmemeyi öğreteyim(3,2 milyon abone) Deli Mi Ne : Tişörte Fuck Off yazam,ülkenin itibarının amına koyam,orospu çocukluğu yapam (4,5 milyon abone) #10MilyonTLCezaVerilsin.

Barış Özcan Fotoğraf

@zadekun Hangi youtuber zeki ki ? Barış Özcan Bir Youtuber Katagorisine koymaz isek..

@YusufKenan_ @serkanakkoyun_ Abi Barış Özcan dışında bu büyük kanalların hepsi çoluk çocuk hayatları Black Mirror’da olduğu gibi sadece bir sayıdan ibaret..

@dante___06 @richestmann Millet bu sitede küfürlü twit atar takmazsınız benim kuş beyinli twitime takıldın barış özcan usta tanınmış biridir zaten biliyorum da ismini yazmadım anladın herhalde.

@atalayardaa işte aradığım yorum , birbirinden saçma videolar ile para kazanmak , bir yanda barış özcan diğer yanda yok dizinde top sektir sektirme başına 1 tl videosu.

Barış özcan haluk tatar gibi hatta ruhi çened gibi adamları takip edin de bişeyler katsın size .! Bu gibş faydasız gereksiz sadece vaktinizi çalan tipleri insan neden takip eder ki ? 🤦🏻‍♂️ çoluk çocuktur aq #DeliMiNeSanaYakışmadı.

@dante___06 @richestmann Barış özcan usta 45 yaşında zaten tanınan başarılı bir youtuber edebiyatçı hukuk okumuş arkadaş ruhi çenet youtuberlıkla ilgili kitap çıkardı genç jenerasyon olarak bahsediyorum kimle kimi kıyaslıyor kuş beyinli.

Şu YouTuber lar arasında ülkemizdeki, en vasıflı fenomen kişilik; Barış Özcan dır o da ülkede yaşamıyor zaten. Gerisini at çöpe! Kağıda odun olamayacak tipler #DeliMiNeSanaYakışmadı #10MilyonTLCezaVerilsin.

Ülkenin en iyi YouTuber ı Barış Özcan’dır. Diğerleri ergen ve çocuklara hitap eden salak saçma videolar çekme peşindeler..

#YoutuberlarıÇökertelim Barış Özcan dışında herkes abone olduğu kişiye abonelikten çıksın :p.

YouTuber bilgimin Barış Özcan ve bir kaç kişi dışında sıfır olduğunu farkettim. Çok mu cahilim ben ilgilenmiyorum hiç bu fenomenlerle. Eğer çok büyük eksik değilse işime bakayım..

@alperbeg1907 Barış özcan izlerken insan dalıp gidiyor bugünkü mallar baltanin sapı olamıyor.

@tedaselectricas Türkiyede bir tane bilimden sanattan edebiyattan ve teknolijiden bahseden ve kendini her zaman gelistiren bir tane adam var o da Baris Özcan Ne gibi bir sey paylasmis da izleme almak icin cok merak ediyorum.

İlla youtuber olacaksanız Barış Özcan gibi,Ruhi Çenet gibi videolar çekin sahaya atlayan gerizekalı gibi prim için her haltı yiyebilecek içi boş insanlardan olmayın #SuperCup #DeliMiNeSanaYakısmadı.

aklı başında bi tane youtuber görmedim hepsi akıl fukarası. (barış özcan sen üzerine alınma abi sen bunlardan kat daha zekisin).

Böyle herifleri görünce senin kıymetini daha iyi anlıyoruz Reis 👍 Barış Özcan Adam gerisi yalan #DeliMiNeSanaYakışmadı.

Barış Özcan Fotoğraf

Hiç böyle heştekleri açarak duyar kasmayın;en saçma en boktan YouTube videolarını izleyen siz adamları ilgi manyağı yapan siz sonra vay efendim #DeliMiNeSanaYakışmadı Efendi adamları takip edin kardeşim sizde mesela Barış Özcan böyle şeyler yapar mı?yapmaz niye Efendi Adam çünkü.

Bizim millet değeri hakedene vermezse olacağı bu. Barış Özcan’ın 3,2 M takipçisi varken bu dangalağın 4,5 M küsür. #DeliMiNeSanaYakışmadı.

@tedaselectricas Öyle bir twit atmışsın ki maç vakti millet sahaya girenin Barış Özcan olduğunu sanmış..

@lxmadhatter @tedaselectricas Hani bu adam mal gibi sahaya atladı ya gündem olmak için, diyor ki aptalca hareketler yapmadan da izlenebilirsin. Barış Özcan’ı kötüleme yok yani.

Uf youtube Türkiye elime geçecek var ya barış özcan ve bir kaç kanal dışında bütün kanalları uzay boşluğuna yollarım.

@tedaselectricas Barış Özcan söylediklerinin %80 i hayal olan bi bok bilmeyen seküler bir soytarıdır.