Turkey flag

🕓

#benimsırrım Twitter Trendleri - En İyi Tweetler

Bir insan seni seviyor, sen bunun değerini bilmiyorsun! #benimsırrım @sahintepesidizi

#benimsırrım Twitter

#benimsırrım Fotoğraf

#benimsırrım - Twitter'da en iyi Tweetler

Ben her daim mutlu oldum. Çünkü #benimsırrım insanları insan, hayvanları hayvan, g*tleri de g*t yerine koydum..

Mutlu olanların hepsi uyuyor şimdi, mutsuz olanlara selam olsun.😑😑 #benimsırrım.

Trending In Turkey: #HayırlıCumalar #ayaktakal #TheProtector #MilliÜretYerliTüket #küllerindendoğmak Quaresma #FetöMirasıYargıDeğişsin #KorkumuzYok

#benimsırrım Göz Önünde Olan ,Halkı Yönlendirmek ve Yönetmekle Mükellef Olanlara Ufacık Bir Dip Not;KARŞINIZDAKİNİ BÖCEK GİBİ UFACIK GÖRMEYİN!UNUTMAYIN SİZİ O UFACIK ,BÖCEK GİBİ GÖRDÜKLERİNİZ SEÇTİ!VE ASLA ONLARA SAYGIDA VE SEVGİDE KUSUR ETMEYİN!HALK BUNDAN ÇOK YORULDU!.....

Olmayınca olmuyo olunca da olmuyo bi şekilde olmuyo yani kasmayın #benimsırrım.

#benimsırrım Ben dostlarımı hiç satmadım; çünkü ya beş para etmez çıktılar, ya da paha biçilemez..

#Cumartesi aslında sorunum şu pahalıyı da ucuzu da kendime layık görmüyorum ve elim boş alısverişten dönüyorum sorun ben de zaten 😁 #benimsırrım.

Benim uyuşturucum müzik,müziği dinleyerek kafayı buluyorum💆🎧 #benimsırrım #cumartesi.

#benimsırrım gece uyku tutmuyo .....gel artik uykum hadi😁dedim oda😁😁😁namaz kilma vakti geldi.

#benimsırrım Sinsi insanlar sütyen gibidirler Çünkü sütyen ortamı ikiye böler gerçekleri gizleyip farklı gösterir..

İnce isen, ince ince kırarlar seni; hoyrat isen, el üstünde tutarlar #benimsırrım.

#benimsırrım hesabımda çekiliş var çok pahalı bir şey hediye ediyorum lütfen girip bakın cooookk şey kaçırmayın aşırı pahalı babanız iş adamı olsa alamaz.

Bu şerefsiz Kahpe evladı kim .? Bulun şunu ! @EmniyetGM @suleymansoylu #benimsırrım.

Ahh, episode was brilliant again. The whole cast is so talented. Every scene is so excited and filled with special energy. EfDa was so cute again, Zerrin’s acting again on point. Everyone is amazing. I hope they will have much better ratings, they deserve it. 🤙🏼💗 #benimsırrım.

İnsanlar geceleri uyur gündüzleri takılırlar. Napıyoruz oğlum bu saatte burada. #benimsırrım.

Bulanlar her zaman arayanlar Kaybedenler her zaman vazgeçenlerdir #benimsırrım.

#benimsırrım 💎💎insan sonradan anlar,göze hitap edenle,gönüle hitap edenin arasındaki farkı...!!!💎💎.

Bu saatte gizli gizli yemek yiyorum. Herkesi diyetteyim diye kandırıyorum #benimsırrım.

birini kazanmak için başkalarıyla rekabet etmem gerektiğini hissettiğim an kaybetmek daha güzel bi seçenek oluyo benim için, ne uğraşcam #benimsırrım.

Yasak bir şehrin anahtarı gibiydin, Ne içeri girebildim, Ne senden vazgeç #benimsırrım.

Verda; kızım resmennn kıskandı yiiaaa kudurdu hatta kudurdu AybükePusat BoranKuzum EfDa | #benimsırrım.

Verda; kızım resmennn kıskandı yiiaaa kudurdu hatta kudurdu AybükePusat BoranKuzum EfDa | #benimsırrım Fotoğraf

Emeklere sağlık efsane bir bölümdü gerçekten her şey mükemmeldi umarım bu reytinglerde işler #benimsırrım.

Bulanamadığım ve bulunmamın şu anlık imkansız olduğu yerlerin, oralardaki insanların bana daha iyi geleceği hissi. Âh engel olamı #benimsırrım.

Verda yaralı köpeği kurtarıyor! #benimsırrım @sahintepesidizi.

Mal Ezgiyi bir an gururlu biri sandigim icin kendimden ozur diliyorum #benimsırrım.

Bir insan seni seviyor, sen bunun değerini bilmiyorsun! #benimsırrım @sahintepesidizi.

Turkey En Popüler Eğilimler