Cem Yılmaz Twitter Trendleri: En İyi Tweetler Turkey

Cem Yılmaz Twitter

Daha önce Cem Yılmaz filmine gitmiyorum demiştim! Birçok kişi de etik olmayan espriler barındıran ve kalitesiz olan filme gitmemiş; film GİŞEDE ÇAKILMIŞTI! Son yapımını izleyenler de zaten izlediklerine pişman olmuşlar! Millete sırtını dönene millet de sırtını döner!.

Beni alıp kışlıklarla kaldırdın sen😂😂😂😂😂yaaa ne manyaksın sen Cem Yılmaz😅🙃.

Favorim Kooperatif Cem Yılmaz yine bugüne kadar mizahı yapılmamış bazı ciddi klişelerin mizahını yapmaya cesaret etmiş. Bazılarına hiç komik gelmemesi ondan olabilir ama harika olmuş.

Cem Yılmaz Fotoğraf,Cem Yılmaz Fotoğraf by Yıldıray Oğur,Yıldıray Oğur on twitter tweets Cem Yılmaz Fotoğraf

cem yılmaz erşan kuneri için yazdığı arabesk şarkıyı canlı söylerken :) @CMYLMZ #ErşanKuneri.

“Kendine egemen ol! Büyük insanların hayat hikayelerini okurken,ilk zaferlerini kendilerine karşı kazandıklarını görmüşümdür Hepsinde de öz disiplin başta geliyor” İsmail Türüt Cem Yılmaz Muhafazakar Finland Bilal Teoman Burcu Biricik #ReiseBorçlusunuz Sabri Uzun.

Cem Yılmaz Fotoğraf,Cem Yılmaz Fotoğraf by Mehmet Altaş,Mehmet Altaş on twitter tweets Cem Yılmaz Fotoğraf

erşan kuneri için cem yılmaz ı kutlamak lazım. Kendisi için bir şeyler yapıp , yaptığının herkes için izlenebilir olması inanılmaz bir başarı. Böyle kült bir eser , bu kadar geyik , yarıldım walla !.

olum recep ivedik 1-2-3 zamanlarında bu filmler sinemada bilmemkaç milyon izliyordu hala şahanı adam yerine bile koymuyordu cem yılmaz. bu tayfa biraz götü kalkık gezer her daim.

ya burda form diye bir şeyden söz etmek haksızlık olur bence. cem yılmaz sinemaya çok para harcadı yapmayı düşündüğü her şeyi de yarın bir gün keşke yapsaydım dememek için gücü varken yaptı koydu kenara.

cem yılmaz’ın kıyaslandığı adama bak adam tek başına eliyle gökdeleni gösterip bu götüne girsin diye şaka yapan ülkenin mizahını değiştirdi.

Zevkler ve renkler tartışılmaz, Cem Yılmaz’ı da çok severim ama ölümü bile bitiremeden bıraktım, baya kötüydü👎🏻 #ErşanKuneri.

Cem Yılmaz ne yapsa zaten gülüyorum, Erşan Kuneri’ye bayıldım. Sen çok yaşa Cem Yılmaz. 😁.

Dün sadece 1 bölüm izledim ama “Erşan Kuneri” olmuş hatta bence baya olmuş, aşırı kaliteli göndermeler de var, ince tebessüm de kahkaha da, absürd komedi ile klasik Cem Yılmaz esprilerinin güzel karışımı ve Ezgi Mola harika oyuncu, her rolün hakkını bu kadar mı verir bir kadın 👏🏻.

Bir zamanların dahi çocuğu Cem Yılmaz,mirası alemci arkadaşlarıyla yiyen elemanlar gibi hakkıyla marka yaptığı ismini yeteneksiz dostlarıyla birlikte çar çur etti. Trollüğe devam edecek maalesef..

T24
T24

Mücella Yapıcı’dan Cem Yılmaz ve Yekta Kopan’a tepki: Daha kırkımız çıkmadı.

Bir savunma mekanizması olarak dertlerimizi dalgaya vurmaktan toplum olarak espri yeteneğimiz öyle gelişti ki,bu yüzden Cem Yılmaz’a eskisi kadar kahkaha atamayışımı Günaydın komikler☀️😊.

Cem Yılmaz gibi komedyenler aşı olun vaka sayısı düşsün pandemiden kurtulalım dediklerinde, Biz PCR testi mecburiyeti ve aşı zorbalığını kaldırın Pandemi (?) Kendiliğinden biter Tabii yine biz haklı çıktık #OEluemcuelDeneyAsı.

Cem Yılmaz Fotoğraf,Cem Yılmaz Fotoğraf by KaratayÖzgür,KaratayÖzgür on twitter tweets Cem Yılmaz Fotoğraf

Cem Yılmaz Erşan Kuneri Dry Murat koptum gü Damat ne oluyor diye bakıyor yüzüme.😂😂.

ve bazıları çok komik bazıları az komik derken cem yılmaz arkasında enfes bir miras bıraktı bence. iyi de para harcadı bu işlere. bu işin totaline baktığın zaman imreniyorsun.

Cem Yılmaz’ın yaptığı skeç değil arkadaşlar, baya baya özenle bezenle hazırlanmış bir sanat şöleni, illa anıra anıra gülmeniz gerekmiyor aq..

Bir kereden birşey olmaz diyenden,tarikat evlerinden çocuklara istismar yapılmasın’dan,annenin diz kapağı tahrik eder fetvası verenlerden,9 yaşındaki kızla evlenilebilir sözlerin’den rahatsız olmayanlar Cem Yılmaz,Zafer Algöz’e sallıyor Erşan Kuder’i dizisi küfürlüymüş İZLEME.

Cem Yılmaz Fotoğraf,Cem Yılmaz Fotoğraf by Mustafa Çevik,Mustafa Çevik on twitter tweets Cem Yılmaz Fotoğraf

Bu dönemin yazar kasası amcanın danası. Cem Yılmaz #AdaletİçinMaltepeyeGelin özlem zengin Alpay.

Cem Yılmaz’ın projeleri bende “Abi bizim ekibin muhabbeti çok komik yaaa” diyerek Youtube kanalı açmayı planlayan ama asla komik olmayan arkadaş grubu havası veriyor..

bence cem yılmaz özellikle transfobik homofobik falan değil ya dümdüz gerizekalıya dönüştüğü için kendini ricky gervais sanıyo her grupla ilgili şu ayarda şakalar yapabilir sonra da “topluma aykırı ve zamanın ilerisinde” olduğunu düşünerek bir otuzbir patlatır.

@ATAISIK_ Cem Yılmaz Doğru Demiş Askerlerin Arasından Geçip Giden Benim Babamdı..

cem yılmaz sizin zevkinize göre iş yapmıyor. kendi zevkine göre iş yapıyor, istersen izlersin istemezsen izlemezsin. sanki devlet memuruymuş maaşını ödüyormuşsun da seni eğlendirmek zorundaymış gibi yorumlar yapmanız baya garip.

aynen ya erşan kuneriyi izliyorum ben de cem yılmaz çok komik adam.

Cem Yılmaz Fotoğraf,Cem Yılmaz Fotoğraf by domenec torrent,domenec torrent on twitter tweets Cem Yılmaz Fotoğraf

Suriyelilere Afganlara Verilen Değerin Yarısı 👇👇👇👇 Ülkemde Sanatını Seve seve Yapana Verilmedi Sadat / Geçmiş / Cem Yılmaz.

Cem Yılmaz ve ekibinin yaptığı işlerden oyunculuk tekniği şaheserleri beklemek anlamsız. Ben onun son dönemdeki işlerinde tatlı bir tüluat havası alıyorum. Amacı bizi oyunculuğuyla etkilemek değil, hoş bir hikaye anlatmak. Hikayeye odaklanmak çok mu zor? Eline sağlık! @CMYLMZ.

Memleketteki Cem Yılmaz eleştirilerinin büyük bir çoğunluğu pestenkerani lakırdılara, hezeyanlara dönüşmüş durumdu. Yahu adam bir erotik film yapımcısının hikayesini anlatıyor. Belden aşağı olmakla itham etmek de nedir! Adam dinî film yapsa irticacı olmakla suç.

Ben #ERSANKUNERİ yi asiri iyi buldum… Cok keyifliydi,kadro zaten efso… Mutlaka izleyin derim 💯✍️💯 Cem Yilmaz tebriks 😍.

Turkey En Popüler Eğilimler
  • Edis
  • Elijah Bryant
  • Ergin Ataman
  • #EuroLeague
  • #F4GLORY
  • Finalde