Turkey flag

🕓

#GSvRM Twitter Trendleri - En İyi Tweetler | Turkey

#Galatasaray #GSvRM harbi malsınız türk takımları gs yenildi diye seviniyor Sizden bi bok olmaz sevinenler size diyorum..

#GSvRM Twitter

#GSvRM Fotoğraf

#GSvRM - Twitter'da en iyi Tweetler

Dünya karması ile real madrit maçını izlerken 6-0 dan sonra jetonum düştü #GSvRM.

#Galatasaray #GSvRM harbi malsınız türk takımları gs yenildi diye seviniyor Sizden bi bok olmaz sevinenler size diyorum..

Fatih Terim’le Namjoon’un İngilizce konuştuğunu hayal etme ninu olmaz ninu #GSvRM.

Gs yediği 6. Gol, ayın 7 sine geliyor yani 6 kasımlardan sonra 7 kasımlarda sizin😂😂 #GSvRM.

Ben demiştim demekten hiç hoşlanmam ama ben demiştim. #GSvRM #galatasarayrealmadrid.

Sabah taksici bi abiyle sohbet ediyordum. ‘Oğlum 6 Kasım 2002 doğumlu, akşam maçı beraber izleyeceğiz. Ne yalan söyleyim korkuyorum dedi ’. YAZIK DEĞİL Mİ ULAN BU İNSANLARA NDKDJDKD #GSvRM.

Muslera hariç hepsini gönderin. Yeter artık bu taraftarın canı da can aq. Gerizekalı Fenevbahçelilerin bile maskarası olduk hocaaaa #GSvRM @fatihterim @GalatasaraySK.

Admin Galatasaray sandım #6KASIM2002 #GSvRM @GalatasaraySK @realmadrid.

Ülke olarak milli birlik ve beraberliğe en çok ihtiyacımız olan şu günlerde gündemi değiştirip yüzleri güldüren cincona teşekkür 🤣🤣🤣 #GSvRM @GalatasaraySK.

Bu Galatasaray 6 Kasımda maç oynamasın arkadaş. Yine 6 Kasım yine 6-0. #Galatasaray #GSvRM.

#RMvGS #GSvRM Fatih Terim Muslera 6 Kasım Yine 6 Avrupa Fatihi Real Madrid Fenerbahçe.

#GSvRM Fotoğraf

Galatasaray tribünleri fenerbahçe ananın amı diye bağırıyor ve şampiyonlar ligi yıllar sonra fenerbahçe ismini duruyor amk kuşları sizi #GSvRM.

#GSvRMA #GSvRM gol atabilecek miyiz acaba çok merak ediyorum? Böyle bir acizlik 😑😑😑.

Gece yeni basliyor gecen yilin emek hırsızları... yetmez bunlara #GSvRM.

#RMvGS #GSVRM @asporcomtr Erman hocaya sorsana eyyyam var bence bi el atın laaa gardaş bu böyle olmaz..

📺Galatasaray-Real Madrid📺 Maç Linki: #maclinki #fakirelink canlimac,macizle,mackeyfi,gsvrm.

Başarılar Galatasarayım! İnşallah Galatasaray olduğunuzun farkına varıp Galatasaray gibi mücadele edersiniz #GSvRM.

Turkey En Popüler Eğilimler