Köksal Twitter

Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler | Turkey

Lütfi Arıboğ Helvacı...Ebru Kö İnşallah siz de yargılanacaksınız.

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler

Köksal on Twitter

AK Kadın İzmit
AK Kadın İzmit ()

İl Başkanımız Mehmet Ellibeş İlçe Siyasi Hukuki İşler Başkanımız Yusuf Sami Çınar, İlçe Kadın Kolları Başkanımız Pınar Atabay, Gençlik Kolları Başkanımız Köksal Gümüş, Kadıköy Mahallesi ziyaretleri kapsamında Kadıköy Mahalle Muhtarımız Mustafa Akdoğan’a ziyarette bulundular.

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
Metin Gündoğdu
Metin Gündoğdu ()

Kumru İlçemizdeyiz. Belediye Başkanımız @yalcuvayusuf , İlçe Başkanımız @aydincavuss , İlçe Koordinatörümüz İsmail Kaan Köksal, Kadın Kolları Başkanımız, Gençlik Kolları Başkanımız ve Teşkilat Mensuplarımız ile bir araya gelerek İlçemiz hakkında değerlendirmelerde bulunduk.

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
Samsun Kültür ve Turizm Müdürlüğü
Samsun Kültür ve Turizm Müdürlüğü ()

Samsun Sağlık Turizmi Derneği Başkanı Sn. Prof. Dr. Fatih Özkan, Yönetim Kurulu Üyesi Uzlu, İl Sağlık Müdürlüğü Şube Müdürü Sn. Erdoğan Köksal İl Müdürümüz Sn. @adnanipekdal’ı ziyaret ederek Samsun’un sağlık turizmi imkanları konusunda istişarelerde bulundular.

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
Semih Çakmak
Semih Çakmak ()

@alperk55 Abi orospu cocuklari köksal babaya photoshop yapmis. Dedesine ketçaplı makarna yedirdiğimin torunlari oclar.

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
Bengü Çoban
Bengü Çoban ()

@japondeilim2 Ortalama bir zehra köksal kişisi her ay 3 defa spora başlayacağım diyip başlamayabilir

AK Genç İzmit 🟢🇹🇷🇵🇸
AK Genç İzmit 🟢🇹🇷🇵🇸 ()

📍Kadıköy Mahalle Muhtarlığı İl Başkanımız Ellibeş, İzmit İlçe Başkanvekilimiz Yusuf Sami Çınar ve Gençlik Kolları Başkanımız Köksal Gümüş ile birlikte #Kadıköy mahalle muhtarımız Mustafa Akdoğan’ı ziyarette bulunarak, çalışmalarında kolaylıklar diledik. #AKGençİzmit

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
samael
Samael ()

Kusura bakmayın ama Köksal baba bana komple girse bile Rocco reyis kadar kötü bir sonuç oluşmaz. Üzgünüm

Joshua Kimmich 🇩🇪
Joshua Kimmich 🇩🇪 ()

@10Fleurquin Abi köksal babaya yapılan terbiyesizliği gördün mü bu italyanları gece sucuk ekmek gibi yememiz lazım !

sofi
Sofi ()

Lan köksal babayı rahat bırakın artık adamı türklüğün kanaat önderi sandılar aq sjsjdkxj

güneş
Güneş ()

@buocguldurdu @yasanmiskesin Bu işin sonu Köksal babaya uzanmicakti büyük yanlış yaptınız

Şakir Öztürk
Şakir Öztürk ()

@Guisanting Hepsini geçtim köksal babayı nereden tanıyorsun bacısının üstünden köksal babanın akülü arabasıyla geçtiğim

prof. dr. yalnızlık
Prof. dr. yalnızlık ()

Bu orospu çocuğu, Köksal babayı nerden biliyor aq hayranımız olmuşsun amcik ben bu kadar bilmiyorum daha

zIatan zIatanoğIu 🇨🇦
ZIatan zIatanoğIu 🇨🇦 ()

bu sitedeki en güzel futbol atışmaları milli maç zamanları yaşanıyor, italyanların köksal baba fotoğraflarına ketçaplı makarna ve ketçaplı pizza fotoğrafları ile karşılık budur.

derya
Derya ()

@damlamashopcu @ilnixie Ramonun sahnesini buldun mu 12. Bölümü aç hapiste dövüşten sonra siyah atletle ramo ve köksal konuşuyor

AB Türkiye Delegasyonu 🇪🇺 EU Delegation Turkey
AB Türkiye Delegasyonu 🇪🇺 EU Delegation Turkey ()

The closing ceremony of the Technical Assistance Project for Increasing Ethical Awareness among Elected and Non-Elected Local Government Officials was held on 10 June with the participation of the Chairman of the Council of Ethics for Public Officials Mr. Köksal TOPTAN

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
İLAYDA | Sørloth Nöbeti
İLAYDA | Sørloth Nöbeti ()

Köksal baba bu kıl yumağı maymunu asfalt gibi dümdüz eder

VBK6513
VBK6513 ()

@chechcc GELMİŞ KEBAP, LAHMACUN, BAKLAVA, HATAY USULÜ TAVUK DÜRÜM, ET DÖNER, TAVUK DÖNER, BAZLAMA GÖZLEME, KARNIYARIK +99 yemekten 1 tanesini yemeyen adam gelmiş bize sallıyor. Ayrıca KÖKSAL BABA+HİKO BABA TÜM ÜLKENİZ ERKEKLERİNE TEK ATAR

Mertcan
Mertcan ()

Köksal babayi bu işe karıştırmicaktınız orospu çocukları

matias emilio
Matias emilio ()

Oc İtalyanlar bizi Köksal baba ve hiko babadan vurmaya çalışıyor. Bu oyunu ananızı sikmek için oynarız lan

ENİŞTE #47 / SÖRLOTH GELİYOR
ENİŞTE #47 / SÖRLOTH GELİYOR ()

@lukasbasgan54 Köksal baba ile dalga geçenin iki cihanda da beli doğrulmaz geçmiş olsun Türkiye kazandı

Köksal
Köksal ()

Gündemde birden adımı gördüm ne oluyor diye bakmaya geldim. Neyseki konunun benle alakası yok Köksal

special j
Special j ()

köksal baba ünlü italyan filmi amarcord’da … (günün anlam ve önemine ithafen)

Köksal Fotoğraf,Köksal Twitter Trendleri - En İyi Tweetler
besim toker
Besim toker ()

maçtan sonra pp ne bakıp bi 31 patlatayım da gör bakalım köksal babayla dalga geçmeyi

Mehtap
Mehtap ()

Milli takım için köksal baba savunduracaklar bana nerelere geldi konu yav

GSLİ HENRY
GSLİ HENRY ()

@lukasbasgan54 Köksal baba harbi harbi İtalyan lavuktan 2-3 tık daha yakışıklı

çetin_başgan
çetin_başgan ()

@buocguldurdu Köksal baba 100 italyan a bedel bizim gözümüz de ☝️👏👏👏

Fleurquin
Fleurquin ()

iş köksal babaya dayanırsa hakkari ve mardin karışımı kütüğümü hatırlatmak zorunda kalırım. Tweeti sil derim kardeşim.

baresi
Baresi ()

milli mücadelenin geldiği noktaya bak topyekün köksal baba savunuyoruz

Selçuk ÖZBAY
Selçuk ÖZBAY ()

@gokdennis_ Gay’lar diyarına bak erkek olmuşlar amk…Köksal babanın yipis yiri hamsisi size girsin Gay İtalya 🇮🇹👌🇮🇹😎

Ahmet Ercanlar
Ahmet Ercanlar ()

Lütfi Arıboğ Helvacı...Ebru Kö İnşallah siz de yargılanacaksınız.

☚ Alaattin Çakıcı #AdaletYürüyüşü4Yaşında ☛
Turkey En Popüler Eğilimler