Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler Turkey

Updated: November 26th, 2021 11:40 AM IST

Müco o bir atkı değil tasma. Parasını verip boynuna asmışlar sen de istedikleri gibi havlıyorsun…

Müco Twitter

🤔 En medio de los festejos, ¿qué dijo Marcelo Gallardo sobre su continuidad en #River?

İlgilenmem gereken bir sürü dosya olunca bazen gündemden atladıklarım oluyor. Nedir şu müco gündemi diye göz attım. Şaşırtmadı. Sıradan-rutin bir siyasal islamcı ahlaksızlığı-yüzsüzlüğü bu 👇

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

Nahled montajçılar Aynı şehirlerde, Aynı gün içinde, Farklı saatlerde Ayrı ayrı otellere giriş yaptığına dair belgeler montajlamışlar müco. Yine aynı şehirde bir dakika arayla aynı odaya senin adınla iki giriş yapmış kahrolasılar! #AlışacaksınMücahit

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

Vay cinsel müco vay. Adam makine çıktı resmen. Pancar motoru gibi oğlan. Rispekt

İslamcı dava adamı Müco bu otel paralarını da belediyeye ödetmiş olabilir mi? Bunu da öğreneceğiz elbet. #AlışacaksınMücahit

#AlışacaksınMücahit sapık ibnetor müco hemde sapık mkq

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

Müco bu haller ne olmm ya😂😂 Nasıl kanka ALIŞTINMI rezil rüsva olmaya ? ALIŞACAKSINIZ Mücoo ALIŞACAKSINIZ.!! #AlışacaksınMücahit

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

Tamda diyordum ki Müco beni seviyor. Oysa ona sevgi sözcükleri hazırlamıştım.

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

@Arif_Ilave Valla Müco sana çok pis kuruluyor :) Montaj yapmışsın, sen ve bağlı sözde bağlanılı olduğun Fetö CeHaPeKakalılar falan birşeyler yazmış.😀

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

@MstSelanik Müco dan , bu saatten sonra olsa olsa bu ak dava aleminde torbacı olur diyorum

Lan bu çapsızlar Mücahit’e de sahip çıkar mı? Mücah-it’e özel etiket açmadılar mı ,Müco kumpas demedi mi hayret maaşlar gecikmiş galiba.

@burakbekiroglu @birincimucahit Hadi o mesajlar sahte. O şekilden şekile fotolarda mı sahte 🤣🤣🤪 yemezler hacı. Müco ya sen ne yaşadın da o surat öyle olmuş. Yazık sana be 🤣🤣

@burakbekiroglu @birincimucahit doğru söyle lan yazışmalar sahte değil biliyosun sende müco sexting i bile beceremiyo diye gücüne gitti demi.

@burakbekiroglu @birincimucahit Ha bir de icloudu kırıldıysa bu açıklamayı neden müco değil de sen yapıyorsun ? bu işte bi tuhaflık yok mu ? Twitini rtlemiş dili yok mu açıklamamış kendisi? Neden böyle olaylar çıkınca 2. yada 3. kişiler açıklama yapıyor?

Evli kadınlara asılana namussuz, şerefsiz denir, biliyorsun değil mi Müco?

Vayyy Müco:))) Terbiyem elvermediği için paylaşamadım. Bakalım trol havuzundaki itlerin seni nasıl kurtaracak Mücahit Birinci🙈🙈🙈🙈

Ya ahahahahahaha sütoğlan senin o Atatürk düşmanı babanı da sevmezdik, seni de sevmemekte ne kadar haklıymışız anladık. Mücooooo sapık müco😂Montaj,iftira,amarigan oyunu,dıj güjler vs vs açıklaması da yapıldığına göre devam edebiliriz! Alışmayacağımızı söylemiştik sana.

Aybaşını bekle Müco sosuyla yalarsın Mücahit Birinci rezilsiniz. Ahlaksızsınız.

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

Müco sen bok yidin böyle yav Çok komik adamsın Kendine güldürmenin başka yolları yokmuydu

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

Yalnız Müco baya bir metroseksüelmiş. Adamın cildi ışıl ışıl parlıyor. Cilt bakımını yaptırdığı kliniğin adını nereden öğrenebilirim? Tanıyan varsa benim için sorabilir mi?

@ay_moon_ay Vay müco Fahrettin gözlüğümü getir :))

Müco Fotoğraf,Müco Twitter Trendleri : En İyi Tweetler

son bir yılın açık ara en mutlu olduğum günü ayrıyetten dalyarak müço da ifşalanmış tuzu biberi oldu

@FatihUu71057183 @s3lcukluomer Bunlar komplo abi müco yapmaz öle şeyler milli ve yerli

müco düşerse kudüs düşer 15 temmuz düşer filistin düşer istanbul düşer köprüler düşer yollar düşer ekonomi düşer sandıklar düşer akp düşer türkiye düşer mars düşer samanyolu ve andromeda düşer

Müco’nun yazışmalarını gördüm, taciz yoksa bana ne, taciz varsa umarım ümüğünü sıkarlar. Fakat belirtmeden geçemeyeceğim hayatımda gördüğüm açık ara en kötü sexting. Patetik.

Müco beni niye engelledin? Daha sexting chat konusuna girmemiştik bile 😀😀😀

Nerde kanı bozuk varsa burda yanyana amk. Dar amcık Müco nerde #ErdoganinYanindayiz

Ya müco, sizlerde haysiyet ne arar ya? Rahat ol, ırgalamaz seni böyle şeyler. La bu millet sizin ne pisliklerinizi sindirdi, bu ne ki?

Bu sen misin Müco? @birincimucahit sensen hiç şaşırmayacağım çünkü nerde bir puşt nerde bir hırsız varsa avazı çıktığı kadar FÜTÜÜÜÜ diye bağırıyor

Müco o bir atkı değil tasma. Parasını verip boynuna asmışlar sen de istedikleri gibi havlıyorsun…

Turkey En Popüler Eğilimler
  • #AdımAdım2023
  • ajanlar ankarada
  • Alarm
  • Aleyküm
  • Aleykümselam
  • Ali Babacan