Ndombele Twitter Trendleri: En İyi Tweetler Turkey

Ndombele Twitter

Enjoyed this hypothetical exercise - picking a #THFC 5-a-side team. Think Ndombele would be unbelievably good in fives..

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by Charlie Eccleshare,Charlie Eccleshare on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

Tanguy Ndombele’nin Tottenham’dan kazandığı yıllık ücret net olarak € M Euro. Tottenham bu miktarın yarısını karşılayabileceğini iletti..

Gueye, Torreira, Sanson, Galatasaray seviyesi işte bu olmalı. Galatasaray orta sahası bu kalitenin aşağısına düşmemeli..

💥Galatasaray, Ndombele için kısa süre içerisinde resmi görüşmelere başlayıp şartları zorlayacak. (@TransferWeb1).

Ndombele’nin olduğu listede Gueye “maliyeti” yüzünden yoksa listeyi Arouna Kone falan yapmış sanırım..

jmt
Jmt

ndombele hayvan gibi kazanıyo evet doğru ama cenk falan bunu bilmiyor geçen sene m avroya lyona kiralamislar. ingilterede ödediği vergiyi maaş olarak lyondan almış kendi ödemiş..

Tanguy Ndombele, Lyon’dan net (vergiler düştükten sonra) yıllık M€ kazanmıştı. ().

Tanguy Ndombele, Lucas Torreira, Idrissa Gueye, Vedat Muriqi gündemimizde bu isimler var Vedat hariç diğer üç isim de başarılı olur. Altını çizerek söylüyorum Muriqi Galatasaray’da başarılı olamaz.

There aren’t many good options for Tanguy or for Tottenham this summer. Either a cut-rate transfer or another loan seem like the most likely scenarios..

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by Cartilage Free Captain,Cartilage Free Captain on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

26 yaşında NDOMBELE yi bize yazıyorlar olur olmaz bilmem ama yemin ediyorum masada güçlü @GalatasaraySK ı çok özlemişim be 🔥💛❤️.

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by #ASLOLAN GALATASARAY,#ASLOLAN GALATASARAY on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

Ndombele ve Torreira alirlarsa dursun ozbek fan sayfasi acarim :).

Ndombele makes our five-a-side easily. Keep your narratives, hyperboles, emotions at home—he is, if nothing else, a street baller. Take out Son for Lucas. Lucas would be perfect for all the central 1v1s, while Son would struggle in that tight of spaces..

aynen ndombele torreira gueye yusuf sezonun ilk maçı böyle olmazsa sikin beni.

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by JASON,JASON on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

Gueye ve Acaba diyorum acaba bir araya getirsek neler olabilir? Hayali bile mutluluktan kafayı yedirtecek bana..

Bu büyüklük şaka mı amk Muriç,ndombele, Luis, Fernando,Talisca,umut Bozok,Haji, kazimcan cekmisiz amk büyük başkan.

@Cagataycyp Gueye olmadı Torreira olmadı morita olmadı ndombele olmadı e kim olacak amk bu orta saha.

Gueye, Ndombele, Torreira falan filan derken hala benim akılda kalan orta saha..

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by ASY HOOLİGAN 💛❤,ASY HOOLİGAN 💛❤ on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

Ndombele never took my beautiful club Tottenham serious. That is why it annoys me seeing fans bring him up. #COYS.

🇪🇸🇦🇷🇫🇷QUEM QUER? Tottenham segue aguardando propostas de clubes para emprestar/vender Bryan Gil, Giovani Lo Celso e Tanguy Ndombele. 🇳🇱 Ajax ainda não concordou com os Spurs por Steven Bergwijn, mas um acordo é esperado, Conte quer um substituto antes da negociação ser fechada..

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by Brasil Spurs Official Supporters Tottenham,Brasil Spurs Official Supporters Tottenham on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

Eti çiğ yiyor ✔️ Orta sahada 5vs1 atıyor ✔️ 🔥 NDOMBELE 🔥.

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by Palwos,Palwos on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

Tottenham kulübü ile anlaşma tamammış,Ndombele tamam derse çok üzün sürmez kap gelir :).

versen 7m euro maliyeti olacak saçmalık ya bonservisini de alamazsın zaten. ndombele mantıklı gelmiyor.

ndombele ismi bizle geçiyor bence alamazlar alırlarsa da yüklü bir para verirler inandırıcı gelmedi bana aynı şekil gueye de bana inandırıcı gelmiyor psg da banko oynuyordu izleyip görecez bu isimleri sadece taraftarlar konuşuyor cüzdan sallayanlar değil.

@Aslanews Abdülkerim Bardakçı çöp, Kazımcan transferi abartılacak düzeyde değil, Morita ya değil Gueye Ndombele Torreira gibi isimleri bekliyoruz. Şuan aşırı vasat gidiyor transferler..

Kazımcan karataş yarışını kazanamadığımız için o kadar mutluyum ki. Ndombele yarışını kaybetmeyelim yeter..

-
-

@SocratesVieira feghouli ve babelden kurtulduk ndombele gibi bi isim için verilir.

NÚMERO 1 🇫🇷 ⚪🔵🔴 TANGUY NDOMBELÉ (25) [€60M] El frances se convertía en la compra mas cara del club, procedente del Olympique Lyon de Francia, jugadorazo que nunca tuvo ganas de jugar de forma seria, síndrome Dele Alli. 8 ⚽️ 7 👟.

Ndombele Fotoğraf,Ndombele Fotoğraf by 🇬🇧⚪🇪🇨,🇬🇧⚪🇪🇨 on twitter tweets Ndombele Fotoğraf

isim değil ve oyuncunun son sezon performansı da fena değildi ve oyuncu da bunun karşılığını bekliyor o iş biraz zor , Ndombele için ilgi var ama bitmiş bir şey yok Fransa çıkarmasının sonucu çok önemli olacak ..

🔥🔥🔥 1- Gomis ve Diagne ikiside kontenjan ve maaş gereği takımda düşünülmüyor , Mohammed konusunda hala karar verilmedi . 2- Gueye ilgi var ve görüşme yapılacak kaynaklar bu yönde bilgi veriyor . 3-Ndombele ve Torreira iki oyuncunun da pazarı çok iyi zaten torreira yeni bir.

Gueye bir ihtimal ndombele büyük bir hayal beklentiyi yükseltmeyelim gerçekçi olalım.

Turkey En Popüler Eğilimler
  • BarışMurat KoyimTurat
  • #BatuhanKaracaya
  • BDDK
  • Bismillah
  • #bkfc
  • bogum