Turkey flag

🕓

Onyekuru Twitter Trendleri - En İyi Tweetler

Şu maçta Sahanın en iyisi iken Feghouli Çıkmaz Selçuk dururken Feghouli çıkmaz. Onyekuru çıkınca Ömer bayram girmez. yani bunu görmek için hoca olmaya gerçekten gerek yok. Fizik yerlerde hiç mi çalışmıyor bu takım.

Onyekuru Twitter

Onyekuru Fotoğraf

Onyekuru - Twitter'da en iyi Tweetler

sorunlar, engeller illa ki olacaktır sarri çıkıp da napim aq forvet mi var diye bahane bulmadı, çözüm sundu. bundan sonra fterim, ya garry fegh onyekuru tarzı feghin sahte9 olduğu aşırı hareketli ve tempolu bir oyun oynatacak ya da tdlikten emekli olup kulüp başkanı olacak.

Bunları oynatan Galatasaray in Düşmanı dir Selçuk eren Sinan Ahmet onyekuru Ömer.

Trending In Turkey: kemal özdeş #ÇokTatlıKızlarTwitarttirComda #TürkiyeGençliğiKıyamda Antalyaspor #GazeteciBerivanaÖzgürlük Serdar Ali Çelikler #VakıfBank Aleyna Tilki

Onyekuru Rues Galatasary Home Draw Vs Rizespor.

Onyekuru Rues Galatasary Home Draw Vs Rizespor Fotoğraf

1996-2000 arası Fatih Terim olaydı yemin ediyorum Rodriguez-Feghouli-Onyekuru-Eren’i her gün döver asla oynatmazdı hoca yaşlanıyor galiba ! Haftalardır bunlara tahammül @fatihterim hocam Gençlerle oyna ilk yarı bitene kadar bu şerefsizleri oynatma yeter artı.

@rennaforce0177 Hoca yapmamıştır diye düşünüyorum. Ama onyekuru- ömer bayram nedir abi.

30 milyon sinirden yerinde duramıyor,uyuyamıyor . Onyekuru efendi sanki 5-0 kazanmışız gibi kendisi muhteşem oynamış gibi röveşatasının falan fotosunu koyuyor . Sahadaki bencil futbolunu , saha dışındada sürdürmeye devam ediyor ..

30 milyon sinirden yerinde duramıyor,uyuyamıyor . Onyekuru efendi sanki 5-0 kazanmışız gibi kendisi muhteşem oynamış gibi röveşatasının falan fotosunu koyuyor . Sahadaki bencil futbolunu , saha dışındada sürdürmeye devam ediyor . Fotoğraf

Şu maçta Sahanın en iyisi iken Feghouli Çıkmaz Selçuk dururken Feghouli çıkmaz. Onyekuru çıkınca Ömer bayram girmez. yani bunu görmek için hoca olmaya gerçekten gerek yok. Fizik yerlerde hiç mi çalışmıyor bu takım..

Henry Onyekuru: Sinir bozucu bir gün, sadece bir puan aldık. Devam ediyoruz! 🙏🏾💪🏽💛❤️.

Henry Onyekuru: Sinir bozucu bir gün, sadece bir puan aldık. Devam ediyoruz! 🙏🏾💪🏽💛❤️ Fotoğraf

Henry Onyekuru’nun paylaşımı: Sinir bozucu bir gün, sadece bir puan aldık. Devam ediyoruz! 🙏🏾💪🏽💛❤️.

Henry Onyekuru’nun paylaşımı: Sinir bozucu bir gün, sadece bir puan aldık. Devam ediyoruz! 🙏🏾💪🏽💛❤️ Fotoğraf

@Kenooo1905 Onyekuru cikarda omer bayrammi sokulur bunlarda ruh kalmamis hermac omerin cektigi top istanbuldan antalyaya geliyor boyle vurusmu olur.

#SaldırGALATASARAY en kısa zamanda teşekkür edilip yollanılması gerekenler Eren Muğdat Maicon Ömer Rodrigez Onyekuru Mariano Ahmet Feghouli Sinan Tarık.

Ümit davala beden öğretmeni gibi kenardan maçı izledi onyekuru ve feguliyi kenara alıp ömer malını oyuna sokması çok salakçaydı.

@MrBradpitts kardeşim kağıt üzerinde bizden (forvet haric) özellikle onyekuru ve Rodriguez bize çok iş yapardı faktörü performans olarak 11 daha de asıl. sıkıntı.

Onyekuru ve garry sahada olacağına çekdar Atalay yunus ali yavuz gibi gençler olsun. Eğer puan kaybına üzülürsem ş.

Tudor olsa asla bunları almiyacakti Onyekuru Ömer muğdat Emre Ve bunları Asla oynatmiyacakti Selçuk eren Sinan Ahmet.

@Fikirtepeli_83 Ama onada hak vermek lazım. Aklı selim düşününce daha rahat anlaşılıyor olay. Sağa bakıyor mal onyekuru sola bakıyor mal garry ortada bitane kazma. Ne yapsın ? hızlı atsa kaptıracaklar ağırlaştırıyor..

Bana biri ömer bayram onyekuru degişikligini açıklasın düşünüyorum mantıklı bir açıklaması yok.

Bu kadroda pas yapacak ki Fatih Hocanın takımlarında en önemli etkendir futbolcu YOK. Garry ve Onyekuru önlerine topu atacaksın oynayacaklar top tutma sıfır. Eren desen aynı..

Ümit davala’nın bizden farkı maçı stadın en güzel yerinden izlemesi aklım almıyor abi almıyor Ömer Bayram’ın oyuna girişini. Madem onyekuru çıkıyor oraya girecek adam yunus Akgün’dü #SaldırGALATASARAY.

Rodrigues ve Onyekuru sizin de beyninizi sikeyim. Orospu çocukları pas versenize.

Abi kusura bakmayında bu ömer bayram nedir ya? Muğdat falan Eren meren nedir abi? Hala Selçuk oynuyor ortada? Bu onyekuruyu kim aldı ani? Ömer -muğdat-onyekuru bunlar Galatasaray formasını giyecek adamlar mı?.

KANSER OLDUK HOCAAAAA ! Eren - Selçuk - Onyekuru görmek istemiyoruz bu takımda ! Gençler oynasın.

@SportifCumleler selçuk-feghouli bir yere kadar iyi götürdüler de oyun düşünce celil hamlesi çıkarken de giren ömer değil yunus ya da atalay olmalıydı...normalde fernando-ndiaye bu lige damga vurur da cezalar , sakatlıklar derken bir arada oynayamadı.

Israrla yapılan Onyekuru - Ömer Bayram değişikliğini anlamakta zorlanı.

#SaldırGALATASARAY bu Fatih terim e transfer yaptırmayın onyekuru Ömer bayram muğdat Çelik 3de0.