Turkey flag

🕓

#osestürkiye Twitter Trendleri - En İyi Tweetler | Turkey

نسبة مشاهدة برنامج صوت تركيا Total / 3 / Ab / 2 / Abc1 / 3 / #OSesTürkiye.

#osestürkiye Twitter

#osestürkiye Fotoğraf

#osestürkiye - Twitter'da en iyi Tweetler

نسبة مشاهدة برنامج صوت تركيا Total / 3 / Ab / 2 / Abc1 / 3 / #OSesTürkiye.

#osestürkiye Fotoğraf

حبيييت رقصة البلوك ياليت تعتمدونها 😂♥️ #OSesTuerkiye.

Beyaz ve acun harika ikili. Ikisini de cok seviyorum. Harbi adamlar #OSesTürkiye.

EMEF’in solisti Çerkes(Adıge) sanatçımız Hasan Nadir Dörtkaş #OSesTürkiye ‘de tercihini Sivaslı Lezgi-Kumuk sanatçı @Hadise ‘den yana yaptı. Yolun açık olsun, başarılar diliyorum..

O kadar güzel mesajlar geldi ki, hepinize çok teşekkür ediyorum. 🙏🏻❤️ #OSesTürkiye.

#osestürkiye Fotoğraf

Beyazıt Öztürk, ölen kardeşi Duru’yla düet yapan Arzum’a dönen #OSesTürkiye de bilmediği halde vicdanıyla zor durumdaki birine el uzatan Beyaz sen 10 numarasın👏👏👏👏.

#osestürkiye Fotoğraf

Hadise niye bu kadar güzelsin çıldırı @Hadise #Hadise #OSesTürkiye.

#osestürkiye Fotoğraf

Her zaman derim Beyaz benim için diğer ünlülerden hep öndedir diye farkını yine ortaya koydu❤️#OSesTürkiye.

Bazen ağlamak kelimesi tıkatır insanın Geçmişte yaşam hikayesine tanık olmuştuk ve aramızdan gitmişti duru Şimdi arzum’um ne kadar ağlasam dediği yerde hayat durur Yolun açık olsun Arzum #OSesTürkiye #pazar.

Ağlattınızbizi #OSesTürkiye Bir annenin sevinci hepimizi ağlattı #beyazıtöztürk sen bu dünyaya gelmiş en güzel şeysin.

Kızı izledikten sonra anlamışınızdır artık aşk acısının filan ne kadar salakça olduğunu şu hayattaki en ciddi acı kanser ve ölümdür allah kimseye göstermesin #OSesTürkiye.

Öğretmenler Şubat ataması haberi bekliyor. Bize destek olunuz retweetleyin 😊 #Acil60BinŞubatAtaması #OSesTürkiye.

Sözleri neden unuttuğunu simdi anladim diyip dönmediği için özür dileyen Seda Sayan mahçupluğ #OSesTürkiye.

Hadise neden Dönmedi !! Uygar Erdoğan Gibi Genç Pırlanta Gibi Kardeşimiz Çok Mükemmel Bir Türkü Söyledi ve Hadise Türkü Seven Biri kafamda Deli Sorular!! @Hadise @osesturkiye #osestürkiye #Uygarerdoğan.

#OSesTürkiye Adamımsın 👏👏👏👏 Duru kardeşimiz mekanın cennet olsun İnş.

Hep hissetmekten bahsediyordunuz, kim gercekten hissediyormus gördük. İyi ki varsin Beyaz. Hissettim yutkundun tıkandın #OSesTürkiye.

Nasıl ağladım nasıl yürekten bir kızdı maşallah Allah bahtını açık etsin bu ailenin insallah😒😭❤️❤️ #osestürkiye.

duygusal bi topum şu böyle şeylere çok yükseliyorum ben ya bi anda ağlayasım geliyor içim daralıyor #osestürkiye.

Bu sezon ilk elemeler çok mu uzun sürdü bana mı öyle geldi anlamadım. #OSesTuerkiye.

Seda Sayan masumiyeti der susarım kadın aşırı sempatik ya assdsgsh #osestürkiye.

#OSesTürkiye aynalar dedin yaktın yıktın bizi. Uzun zamandır bu yarışmaya böyle güzel ses çıkmamıştı....

#osestürkiye yi sever misiniz bilmem ama @TrTATD her size şimdilik bir tü sihri kaybolmasın diye ilerisini sö 👏👏👏 😎.

O ses de cıkan göremeyen yarışmacı...Bir şarkı sö Valla billa yemin ederim ölüyodum Mest Mest ö Bir mucizeye tanıklık etmek #osestürkiye.

Murat boz özledimi bu sezon hiç söylededi umarım söyler #OSesTürkiye #muratboz.

#OSesTürkiye daha önemli galiba 🤦🏻‍♀️ Şok karar olabilmesi için Hadise klip çekimine gün sayıyor falan olmalıydı. Zira bu şaşırtıcı değil olağan 💁🏻‍♀️.

#osestürkiye Fotoğraf
Turkey En Popüler Eğilimler