Sigara Twitter

Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets | Worldwide

#Sigara zararlıdır ama içip içmeyeceğime karar verecek olan hakkınız var yaşamıma dil uzatmaya?

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets

Sigara on Twitter

olcay öztay
Olcay öztay ()

Her kim senin büyük futbolcu olmanın önünü kestiyse Allah onu kahretsin reis #sigara #marketgenelgesi

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Uмuт
Uмuт ()

Alkolden sonra #sigara yada yasak gelmiştir anlık ben; #marketgenelgesi

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
T.C. Millî Savunma Bakanlığı
T.C. Millî Savunma Bakanlığı ()

Hudut Kartallarımızın Hakkâri, Van ve Hatay hudut hatlarında yaptıkları arama-tarama faaliyetlerinde; 106 adet tabanca, 389 adet tabanca gövdesi, adet muhtelif silah parçası, 62,5 kg uyuşturucu madde ve paket sigara ele geçirildi. #MSB #TSK

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
orhan aydın
Orhan aydın ()

#Sigara zararlıdır ama içip içmeyeceğime karar verecek olan hakkınız var yaşamıma dil uzatmaya?

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Çepo☮️
Çepo☮️ ()

Yasakmış dediler 1 saatte 5 tane içtim. Lan yapmayın böyle şeyler, vazgeçmiyoruz olan sonra bize oluyor. Neyse siz bana bakmayın, abartmayın ama vazgeçmeyin de!! Sigara şahsına ait olan nadir şeylerdendir, içiniz efendim✋ Günaydın olsun dostlar✌🕊☀️

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Ahsen
Ahsen ()

İçmeyekte ne yapak bu kadar kötülüğün arası #sigara

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
İch Bin Yiğit
İch Bin Yiğit ()

Şimdi bu sulamada eksik iki şeyvar ... biri semaver çayı... diğeri de sigara ... ah ahhh

asu
Asu ()

Hayır ben #sigara içmiyorum ama bizim millet içmezse bakın hiç hoş şeyler olmaz😅

Ș. Atilla DEMİRPOLAT
Ș. Atilla DEMİRPOLAT ()

Ulan sabah sabah bir #sigara da bana yaktırdınız. Neyse ki benim zula da 6 ay yetecek tütünüm var 🤣🤣🎶🎶

Başak 🐾
Başak 🐾 ()

Bir şey dicem tasma da takın bize böyle olmuyor #sigara

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
asu
Asu ()

#sigara satışı yasaklandı mı? Vallahi ülke birbirine girer 😅 bu ara da #günaydın

Atakan Tosun
Atakan Tosun ()

Kendi söylediğiniz yalanlara kendiniz inanıp #sigara yasağı var yazanlar, siz ruh hastası mısınız ya ? Yasak falan yok :)

cengiz
Cengiz ()

#sigara yasağı falan yok lan . İlla kaşınıyorsunuz , aslında olsun istiyorsunuz . Böle saçma bir kitle görmedim . Akla insanın olmayan şeyi de getirirsiniz

Cesurey
Cesurey ()

Sigara sağlığa zararlıdır🚬🚫🔞İnsanlar kadar değil ama!! #sigara

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Oğuzhan .w
Oğuzhan .w ()

Şimdi uyumadan gün ışıdığında, en yakın marketin sigara bölümünü boşaltmaya gidiyorum. #sigara karaborsaya düşmeden stok yapın. Yatırım tavsiyesi değildir

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Muro #FatihTerim
Muro #FatihTerim ()

Bu millet ateş altındayken elinden bırakmadı bu illeti hayatınızın hatasını yaparsınız. Şuan bu twiti yazarken bile gergin bir şekilde parmağımın arasında sigara var.

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
bedirxan
Bedirxan ()

dido çikolata kara borsaya düşmüş sigara içemicez kalkmış merkür retrosu burç murç diyor ya zaten yıllardır merkür bana giriyormuş gibi hissediyorum ne anlatıyon sen aq

T.C. Sağlık Bakanlığı
T.C. Sağlık Bakanlığı ()

Sigaradan uzak, sağlıklı bir yaşam için ALO 171 Sigara Bırakma Danışma Hattı’nı arayabilirsiniz. #ALO171

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Children of the Sun
Children of the Sun ()

Ali Erbaş: Diyanet, halkımızın en çok güvendiği kurum Türk Diyanet Vakfı: kapanmada sigara satışı kısıtlansın Ben : demek ki neymiş yalan, hak yeme günah değilmiş

DW Türkçe
DW Türkçe ()

100 TL’ye 1,5 kilo et gelmezken bu nasıl tatmin etsin Bir sigara alıyorum 18,5’a, 3 tane bana düşüyor, 17 tane vergiye 3 yıldır zam olmadı, enflasyona göre lira olmalıydı Emekli ikramiyesi zammı hayal kırıklığı yarattı

muhittintarantino™
Muhittintarantino™ ()

@tgydnnn Biraz önce aradı Dedim bu ne hı Dedi ki aldırıyorum seni nereden aldırayı Dedim ki bi karton sigara bi düzine de don alayım mı... Dedi ki hayır be kerraneci dedi asdfhjklş randımı patlattı. Bekliyorum şu an tugsyım. Garajdayım.

Yorgun Şahsiyet
Yorgun Şahsiyet ()

Hay tipini seveyim. Allah aşkına kim konuşturuyor şunları 🤦🏻‍♀️ Sigara içmedim içmem lakin sizene la milletin sigarasından alkolünden. Bı düşün milletin yakasından.

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
BEŞİKTAŞLI🐞ERA🐞E®AiZm😎
BEŞİKTAŞLI🐞ERA🐞E®AiZm😎 ()

Bu içki yasağından sonra sigara yasağı ne Ya!? Kafayı mı yediniz olummm!? Biz sizin pudra şekerinize, deve sidiğinize karışıyoz mu terbiyesizler!? 😁😁

Sn.Murat Beyefendi fekad bakın burası çok önemli
Sn.Murat Beyefendi fekad bakın burası çok önemli ()

tekel bayisine gittim raflar boşalmıştı şişe bire yoktu teneke bira aldım sigara ise kalmamıştı iyimi ahahah

SEMPATİK BAŞKAN 😊
SEMPATİK BAŞKAN 😊 ()

Bana Bi çorba olsa yeter Abartmaya gerek Sonuçta hafif sigara altı olsun yeter

Makinist
Makinist ()

İçki sigara gündem karıştırıyorlar. Arka planda yine biryerleri soyup yağmalıyor şerefsizler.

spooky🥀
Spooky🥀 ()

20 yaşına giren yaşlanmaktan korkuyorum diye ağlıyo??? manyak mısınız siz amerikada sigara alınmıyo 20 yaşında ne yaşlanması???

BirGün Gazetesi
BirGün Gazetesi ()

Türk Diyanet Vakıf-Sen, tam kapanmada sigara satışına da sınırlama istedi

Sigara Photo,Sigara Twitter Trend : Most Popular Tweets
Can Dündar
Can Dündar ()

Erdoğan’ın,karşısına çıkanın cebinden sigara paketini almasından farkı yok bunun. Onun resmi ve yaygın olanı; devlet eliyle,polis zoruyla yapılanı.Böylece bu toplumu istediği gibi yaşamaktan vazgeçirip kendileri gibi yaşamaya zorlayacaklar. IV. Murad yapamamış, sen mi yapacaksın?

Sinan ATEŞ
Sinan ATEŞ ()

Yaşanmadan bilinmiyor, bana bir şey olmaz deniyor. Ömrümde hiç sigara içmedim ve kronik bir hastalığım yok. Ölümün kıyısından döndüm. Nefes alamamak müthiş bir ızdırap. 9 gün hiç kıpırmadan yattım. Yemeğimi bile kendim yiyemedim. O sebeple #tamkapama şarttır, elzemdir.

☚ Brad Hand Angela Rayner ☛
Worldwide Twitter Trends Now